بازاریابی شبکه ای,معایب/مزایای بازاریابی شبکه ای

مزیت های استفاده از بازاریابی شبكه ای

یونس - - اردیبهشت ۷, ۱۳۹۸ 1200 بار دیده شده بدون دیدگاه
مزیت های استفاده از بازاریابی شبكه ای

کاهش دادن ,هزینه تبلیغات کاهش ارزش و اهمیت تبلیغات سنتی,کاهش هزینه های توزیع , عدم انگزه حقوق بگیران , ایجاد رابطه دوستی و اتحاد , امیختگی کار و تفریح , ساختار برنده برنده ( هر شخصی پس از خرید، به فروشنده و بقیه اعضای شبکه سود می رساند و در مرحله های بعدی، هزینه پرداخت شده خود را از طریق همان شبکه جبران می کند. در واقع، مانند سیستم های رایج صرفاً یک خریدار نیست؛ بلکه خود نیز سودی می برد. به این روش بازاریابی، سیستم »برنده ا برنده« گفته می شود.) پایین بودن هزینه شروع به کار, تقویت و گسترش کارگروهی, عدم محدودیت برای هیچ نوع جنسیت, سن, تحصیالت, شغل,و.. جنبه های اجتماعی مطلوب اعم از) جنبه سرگرمی ,رضایت از کار, ازادی بیش تر کارمندان (و.. کسب درامد رسوبی)درامدی که پس از توقف تالش و کار ادامه می یابد)

پیشنهادات برای افرادی كه می خواهند وارد این عرصه شوند:

  • افرادی که قصد ورود به این سیستم را دارند اگاهی لازم را قبل از ورود به این سیستم کسب نمایند
  • برای رسیدن به درامد صبور بوده و پشتکار داشته باشید
  • دراجع به شرکت محصوالت و پلن های در امدی ان به خوبی تحقیق کنید
  • از شکست مایوس نشوید و به کار خود ایمان داشته باشید.
  • از تبلیغات کالمی خوب استفاده کنید -ابتدا خود مصرف کننده محصوالت شرکت شوید تا بتوانید تبلیغات بهتری راجع به محصوالت داشته باشید

اشتراک گذاری:

تعداد دیدگاه ها برای این مطلب: 0 دیدگاه

موارد خواسته شده را تکمیل نمایید. ایمیل شما منتشر نخواهد شد.