بازاریابی شبکه ای,شرکت های بازاریابی

شرکتهاي فعال در زمينه بازاريابي شبکه اي

یونس - - اردیبهشت ۷, ۱۳۹۸ 1200 بار دیده شده بدون دیدگاه
شرکتهاي فعال در زمينه بازاريابي شبکه اي

امروزه بيش از ۳۰۰۰  شرکت بازاريابي شبکه اي در ايالات متحده، کانادا، مکزيک، انگلستان، اروپا، استراليا، زلاندنو، ژاپن و کشورهاي اقيانوس آرام مشغول فعاليت مي باشند. مالزي به تنهايي بيش از ۸۰۰ شرکت بازاريابي شبکه اي فعال دارد. گزارش شده است که بازاريابي شبکه اي در سطح بين المللي يک صنعت ۱۰۰ ميليارد دلاري را تشکيل مي دهد که از شرکتهاي زير مجموعه (NYSE) New Yourk Stock Exchange و Fortune500 تشکيل شده است. در سال ۱۹۹۳ ، Amway در ژاپن در بين شرکتهاي خارجي داراي بيشترين رشد بود و بالغ بر يک ميليارد دلار فروش داشت. شرکت Discovery Toys محصولات خود را تنها با روش بازاريابي شبکه اي به فروش مي رساند و بيش از ۱۰۰ ميليون دلار فروش دارد. Sprint ، MCI و AT ، T سرويسهاي تلفن راه دور خود را از طريق شرکتهاي بازاريابي شبکه اي در اختيار استفاده کنندگان قرار مي دهند. شرکت A. L. Williams با به کار بردن بازاريابي شبکه اي توانست در مدت کوتاه ۴ سال از شرکت Prudential ، که يک شرکت عظيم در صنعت بيمه است، پيشي گرفته و صنعت بيمه را مبهوت نمايد.

شرکتهايي همچون Palmolive – Colgate و Gillette که به روش سنتي محصولات خود را به فروش مي رسانند ، داراي شرکتهاي فرعي مي باشند که با روش بازاريابي شبکه اي عمل مي کنند. شرکت دارويي Rexall Drug از طريق شرکت فرعي Rexall Showcase محصولات خود را با سيستم بازاريابي شبکه اي به فروش مي رساند. شرکتهاي بازاريابي شبکه اي همانند Melaluca از شرکتهايي همچون The Limited ، Lis Caliborne و John Paul Mitchell پيشي گرفتند و Nu Skin توانست بر رقبايي همچون Maybelline ، Dow Chemicals و Matrix فائق آيد. شرکت Mary Kay از Johnson ، Amway از Revlon و Avon از Estee Lauder بزرگتر هستند.


اشتراک گذاری:

تعداد دیدگاه ها برای این مطلب: 0 دیدگاه

موارد خواسته شده را تکمیل نمایید. ایمیل شما منتشر نخواهد شد.