بازاریابی,مفاهیم اولیه بازاریابی

ده پیشنهاد بازاریابی موفق

یونس - - اردیبهشت ۷, ۱۳۹۸ 1200 بار دیده شده بدون دیدگاه
ده پیشنهاد بازاریابی موفق

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی

  • تقسیم بندی بازار ،تعیین بازار هدف و جایگاه و منزلت در بازار
  • برنامه ریزی برای سلیقه ،رفتار،نیاز و برداشت های مشتریان و تشویق ذینفعان برای راضی سازی و خدمت رسانی مشتریان
  • شناخت قوتها و ضعفهای رقبای اصلی
  • انتخاب بعضی از شرکتهای ذینفع و پاداش سخاوتمندانه به آنها
  • اشتن سیستم های شناسایی بازار رتبه بندی
  • ایجاد سیستم برنامه ریزی بازاریابی خاصی برای برنامه های کوتاه و بلند مدت می باشد
  • کنترل دقیق روی آمیخته خدمات و محصولات
  • ساخت مارک های قوی با استفاده از ابزارهای ارتباطی و تدریجی
  • ایجاد روحیه کار گروهی و رهبری بازاریابی و بخش های مختلف شرکت
  • ارتقا دائم تکنولوژی خود برای مزیت رقابتی پایدار

اشتراک گذاری:

تعداد دیدگاه ها برای این مطلب: 0 دیدگاه

موارد خواسته شده را تکمیل نمایید. ایمیل شما منتشر نخواهد شد.