بازاریابی شبکه ای,مفاهیم بازاریابی شبکه ای

تعریف بازاریابی شبکه ای

یونس - - مرداد ۱۷, ۱۳۹۸ 1200 بار دیده شده بدون دیدگاه
تعریف بازاریابی شبکه ای

بازاریابی شبکه ای یا نتورک مارکتینگ نوعی شیوۀ فروش است که در آن کمپانیها محصوالت خود را بدون تبلیغات و بدون واسطه به فروش میرسانند، و مشتریان پس از خرید در صورت تمایل میتوانند محصولات کمپانی را بازاریابی کنند و سود بگیرند. درآمد در بازاریابی شبکه ای هم در ازای فروش مستقیم کالا و هم در ازای فروش از طریق زیرمجموعه کسب می شود.

بازاریابی شبکه ای یعنی تبلیغ و سپس فروش کالا یا خدمات مجاز به قیمت واقعی و تخصیص پورسانت از سود فروش آن کاال یا خدمات مجاز به بازاریابان .

در بازاریابی شبکه ای، بازاریاب ها بصورت تبلیغات کلامی یا تبلیغات چهره به چهره اقدام به فروش محصولات کمپانی می کنند. سر و کار فعالان فروش شبکه ای با قانون، بدلیل شباهت این نوع از فروش، با شرکتهای هرمی می باشد.


اشتراک گذاری:

تعداد دیدگاه ها برای این مطلب: 0 دیدگاه

موارد خواسته شده را تکمیل نمایید. ایمیل شما منتشر نخواهد شد.