بازاریابی شبکه ای,مفاهیم بازاریابی شبکه ای

بررسی تاريخچه و مفاهيم اوليه وقوانين و مقررات بازاريابی شبكه ای

یونس - - مرداد ۱۲, ۱۳۹۸ 1200 بار دیده شده بدون دیدگاه
بررسی تاريخچه و مفاهيم اوليه وقوانين و مقررات بازاريابی شبكه ای

در این پست توضیح مختصری از مفاهيم اوليه وقوانين ومقررات بازاريابي شبكه ای در قالب فهرست زیر شرح داده خواهد شد:

  • تعريـــف بازاريـــابي شـــبكه اي ( Network ( Marketing
  • تاريخچه شكل گيري بازاريابي شبكه اي در دنيا
  • نحوه شكل گيري بازاريابي شبكه اي وجايگاه قانوني آن در ايران
  • مراجع دي ربط
  • دستورالعمل تاسـيس و نحـوه فعاليـت و نظـارت بـر شركت هاي بازاريابي شبكه اي
  • محصول
  • طرح دآمدي
  • شركت
  • لوگوي وضعيت بازاريابي شبكه اي
  • ليست شركتهاي داراي مجوز فعاليت
  • فهرست گروههاي كالايي قابل عرضه
  • مراحل صدور مجوز
  • قانون تجارت الكترونيك –
  • تخلفات


اشتراک گذاری:

تعداد دیدگاه ها برای این مطلب: 0 دیدگاه

موارد خواسته شده را تکمیل نمایید. ایمیل شما منتشر نخواهد شد.