تبلیغات,کسب و کار

تبلیغات در بازاريابي اينترنتي

یونس - - مرداد ۹, ۱۳۹۸ 1200 بار دیده شده بدون دیدگاه
تبلیغات در بازاريابي اينترنتي

اينترنت روش كم هزينه اي را براي فروشنده جهت داشتن ارتباط مستقيم و مداوم با مشتري ايجاد مي کند. تبلیغات مطابق سلیقه و دلخواه مشتری . يكي از دلايل عدم موفقيت شركتهاي دات كام، سرمايه گذاري كلان آنها در بازار يابي انبوه جهت تبلیغات (Promtion) ماركهاي الكترونيكي بوده است. براي مديريت كارا و موثر ماركهاي الكترونيكي، شركتها بايد از استراتژيهاي تبلیغات (Promtion) نوين استفاده كنند. شهرت Brand در بازاريابي الكترونيكي نيز همانند بازار يابي سنتي همچنان وجود دارد و حتي اهميت بيشتري يافته است.

AD VIEWS: تعداد دفعاتی که یک کاربر در زمانی خاص به صفحه ای که در آن بنر تبلیغاتی قرارا دارد مراجعه کرده باشد که به آن PAGE VIEW نیز می گویند

BUTTON: یک بنر تبلیغاتی کوچک است که با کلیک آن کاربر به سایت آن شرکت متصل می شود

CLICK THROUGH: یا  CLICK AD تعداد دفعات کلیک که توسط کاربر برای رویت یک بنر تبلیغاتی صورت گرفته تا به وبسایت آگهی دهنده مرتبط شود، ثبت شده و شمارش می شود


اشتراک گذاری:

تعداد دیدگاه ها برای این مطلب: 0 دیدگاه

موارد خواسته شده را تکمیل نمایید. ایمیل شما منتشر نخواهد شد.