تبلیغات,کسب و کار

تبلیغات در کسب وکار اينترنتي

یونس - - مرداد ۵, ۱۳۹۸ 1200 بار دیده شده بدون دیدگاه
تبلیغات در کسب وکار اينترنتي

اينترنت روش كم هزينه اي را براي فروشنده جهت داشتن ارتباط مستقيم و مداوم با مشتري ايجاد مي کند. تبلیغات مطابق سلیقه و دلخواه مشتری .

يكي از دلايل عدم موفقيت شركتهاي دات كام، سرمايه گذاري كلان آنها در بازار يابي انبوه جهت تبلیغات (Promtion) ماركهاي الكترونيكي بوده است. براي مديريت كارا و موثر ماركهاي الكترونيكي، شركتها بايد از استراتژيهاي تبلیغات (Promtion) نوين استفاده كنند.

شهرت Brand در بازاريابي الكترونيكي نيز همانند بازار يابي سنتي همچنان وجود دارد و حتي اهميت بيشتري يافته است.

تفاوت بازاریابی با تبلیغات: تبلیغات انتشار پیام های ترغیب کننده است به منظور معرفی و ترویج محصوالت و خدمات شرکت به مشتریان موجود و با القوه در ازای پرداخت مبلغی معین اما بازاریابی برنامه ریزی ، اجرا و هدایت هدفمند آمیخته ای از فعالیت های تجاری است به مقصد نزدیک سازی خریداران و فروشندگان به یکدیگر به منظور تبادل منافع یا انتقال محصول و در نهایت بازاریابی یعنی همگرایی همه فعالیت های شرکت در جهت فروش بیشتر

]]>


اشتراک گذاری:

تعداد دیدگاه ها برای این مطلب: 0 دیدگاه

موارد خواسته شده را تکمیل نمایید. ایمیل شما منتشر نخواهد شد.